loading...
بیا تو البرز - موسیقی تیتراژ نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس
متین بازدید : 260 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام شهید با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه  : روزبه بمانی ، تیتراژ میانی سریال ماتادور)

\"Ehsan

——————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Khajeh Amiri – Shahid.mp3

———————————————-

متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام شهید

تو سر عشق جونتو دادی

سر حسی که داشتی با من

تو تموم وجود منی تو رو کشتم

منو شهید کنن

تو که رفتی تمام دنیا رفت

گم شدم تو حجوم …

من یه عمره پی خودمم

هر روز توی خاکستر تو میگردم

من نبودم میون اون اتیش

تا خودم رو برات حلاک کنم

تو واسه من شبیه دریایی

مگه میشه دریا رو خاک کنن

حالت رفتنت تو اون آتیش

مثل رفتن تو باغ میمونه

مگه چندبار زنگی کردی

که واست مردن اینقدر آسونه

که واست مردن اینقدر آسونه

متن آهنگ : توپ صدا

—————————————-

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,681
  • بازدید ماه : 6,784
  • بازدید سال : 69,621
  • بازدید کلی : 408,326